Zapytanie ofertowe na zakup 30 szt. opraw oświetleniowych LED

 

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30000 Euro.

Nabywca:

Powiat Ostrowiecki z siedzibą ul. Iłżecka 37

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

NIP:661-219-82-32

 

Odbiorca (płatnik):

Zespół Szkół nr 3

ul. Sandomierska 2

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

Przedmiot zapytania ofertowego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED 120x30 cm o mocy 60 W do Zespołu Szkół nr 3

 

Termin realizacji

Termin dostawy do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Dostawa realizowana będzie w godzinach od 7:00 do 15:00

 

Warunki realizacji

Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji dostawy jeśli asortyment będzie  niezgodny z zamówieniem lub dostarczony towar będzie złej jakości.

 

Forma składania ofert

Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy

 

Miejsce składania ofert

Ofertę należy dostarczyć do Zespołu Szkół nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim osobiście, pocztą na adres ul Sandomierska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski z dopiskiem „Oferta na zakup 30 szt. opraw oświetleniowych LED” lub e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ofertę należy złożyć do dnia 28 lipca 2023 r. do godziny 11:00

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi do 31 lipca 2023 r.

O wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem.

Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa w ciągu 7 dni od wyboru oferty. Jeśli wybrany oferent się wycofa umowa może zostać podpisana z oferentem, który uzyskał kolejny wynik.

 

Kryterium wyboru oferty

Kryterium oceny ofert będzie cena brutto.

Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

Opis sposobu przygotowania oferty

W ofercie należy podać cenę jednostkową brutto oraz całkowitą warność brutto całego zamówienia. Zaoferowana cena może być negocjowana (w dół). Oferta musi zawierać nazwę, numer NIP, Regon oraz dane kontaktowe (adres, telefon, email) Oferenta.

Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Tomasz Łodej tel. 41 2654581

 

 Dyrektor

Łodej Tomasz

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pdf 95.95 KB Marek Gawlik
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 20 lipiec 2023 13:59 Marek Gawlik
Artykuł został zmieniony. czwartek, 20 lipiec 2023 14:00 Marek Gawlik
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 20 lipiec 2023 14:08 Marek Gawlik
Artykuł został zmieniony. czwartek, 20 lipiec 2023 14:14 Marek Gawlik