Zapytanie ofertowe na zakup 30 szt. opraw oświetleniowych LED
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30000 Euro.
Nabywca:
Powiat Ostrowiecki z siedzibą ul. Iłżecka 37
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
NIP:661-219-82-32
Odbiorca (płatnik):
Zespół Szkół nr 3
ul. Sandomierska 2
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Przedmiot zapytania ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED 120x30 cm o mocy 60 W do Zespołu Szkół nr 3
Termin realizacji
Termin dostawy do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Dostawa realizowana będzie w godzinach od 7:00 do 15:00
Warunki realizacji
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji dostawy jeśli asortyment będzie niezgodny z zamówieniem lub dostarczony towar będzie złej jakości.
Forma składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy
Miejsce składania ofert
Ofertę należy dostarczyć do Zespołu Szkół nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim osobiście, pocztą na adres ul Sandomierska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski z dopiskiem „Oferta na zakup 30 szt. opraw oświetleniowych LED” lub e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ofertę należy złożyć do dnia 28 lipca 2023 r. do godziny 11:00
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi do 31 lipca 2023 r.
O wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem.
Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa w ciągu 7 dni od wyboru oferty. Jeśli wybrany oferent się wycofa umowa może zostać podpisana z oferentem, który uzyskał kolejny wynik.
Kryterium wyboru oferty
Kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty
W ofercie należy podać cenę jednostkową brutto oraz całkowitą warność brutto całego zamówienia. Zaoferowana cena może być negocjowana (w dół). Oferta musi zawierać nazwę, numer NIP, Regon oraz dane kontaktowe (adres, telefon, email) Oferenta.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Tomasz Łodej tel. 41 2654581
Dyrektor
Łodej Tomasz